Kategorie
Biznes

Polityka reklamowa

W kwestii promocji firmy niezwykle istotna kwestia jest częstotliwość prezentowania logo firmy. Warto wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję. 

Jeśli prowadzisz firmę budowlaną, podczas realizacji budowy albo też remontu zainstaluj billboardy informujące kto wykonuje daną inwestycję. Niech pracownicy noszą odzież roboczą, na przykład koszule firmowe (zobacz: https://www.nuka.pl/koszule-firmowe). 

Planując reklamę w Internecie zwracaj uwagę na jak największa częstotliwość wyświetlania reklam. Niewątpliwie dotyczy to też kampanii reklamowych w radio, telewizji lub też gazetach. 

Celem polityki reklamowej winno być zaistnienie twojej marki w świadomości osób stanowiących grupę docelową dla twojego produktu. Jest to proces stały. Czasem można zaistnieć w świadomości publicznej dzięki jednej trafionej akcji promocyjnej, czasem jest toż długi proces.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *